Sol sol sol

Blev en riktigt härlig dag idag. Låg i sängen och drog mig till typ 9.30. Det händer inte ofta. Sen gick jag ner för att äta en god hotellfrukost. Sen var det poolen som gällde hela dagen. Med stoPp för lite lunch och kaffe. Lunchen intogs på Subway. Blev galet sugen på det. Sen blev det en frappucino från detta söta stället. 

Idag känns det att solen tagit. Börjar äntligen känna mig lite solbränd. 


När jag kom upp från poolen började jag få sån huvudvärk. Den blev bara värre och värre. Försökte sova bort den,men nej. Var lite rädd att jag fått vätskebrist som jag brukar få lätt. Men ändå kändes det som jag druckit hur mycket vatten som helst
 När jag vaknade tvingade jag in mig i duschen men det hjälpte inte heller. Så jag begav mig till apoteket. Och det är fina saker här. 15 min efter intag av medicin och jag var på benen igen och kände inte av huvudvärken.  Nu har jag intagit en god middag (samma ställe som igår). Sitter på hotellet nu med ett glas vin i lobbyn. Imorgon förmiddag checkar jag ut och åker tillbaka till barnhemmet. Skönt att komma till barnen igen. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0