Kata beach

Är tillbaka på mitt favorithotell nere i Kata. Valde tidig incheckning idag. Och sen utcheckning imorgon.  På det viset får jag i stort sett två heldagar här. Härligt.  


Så nu har jag nyss avnjutit en härlig hotellfrukost.  Hur mätt som helst. Tillslut äter man bara för att det är gott. Och frukten här, den går inte ens att jämföra med hemma.  Gick loss på Annanas och vattenmelon.  

Nu ligger jag på rummet och tänkte vänta ut de lite gråa molnen. Tror de är borta snart. Tänker slappa vid poolen. Fortsätta lyssna på ljudboken "shantaram" som mamma säger är så bra. Jag har lyssnat 3 timmar (av 40!!! ) och börjar väl komma in lite i den nu. Så den kanske blir bra. 

Skulle det däremot börja regna rejält kanske det blir en tur till Patong. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0