Sumalee boxing

Idag har det varit fart på barnhemmet. Eller ja, första stunden var väldigt lugn. Började jobba 7 idag och då var bara några av barnen vakna när jag kom upp. De hade redan fett hundarna mat och börjat hjälpa mig med morgonsysslorna.  

Men vid klockan 15 befann vi oss vid Sumalee boxing. Päivi som tränar där hade fixat så "våra" ungar fick en fri timma. Helt underbara med barn. Så glad att jag fick följa med och se glädjen hos alla barn. TACK Sumalee boxing. 

Behöver jag säga att vi hade trötta barn i bilen hem?

I kväll åkte jag och Päivi ner och åt midag på Peoneys. Ett par glas vin blev det till.  Gott. Nu ligger jag i sängen. Klockan närmar sig 22. Jag börjar jobba 7 imorgon igen.  Sista dagen. Den dagen kommer bara springa iväg..klockan 11 kommer en familj på besök. Och klockan 14 kommer Jonathan Joseph. En landalagspelare i Rugby, från England. Mer om det imorgon 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0