Några timmar på stranden

Blev allt en tur till stranden när jag hade sovit en timma förut. Fick tvinga mig upp 9.30. Kände att jag inte kunde sova bort dagen. Men idag känner jag mig verkligen extremt trött, haha. 


Tog moppen ner till stranden. Köpte med mig en islatte och låg och gottade mig. Men idag kändes det nästan för varmt fär min del. Så vid lunch packade jag ihop mig och gick för att äta en pizzalunch.

Så när lunchen var klar hoppade jag upp på moppen igen. Visste inte riktigt vart målet var. Men åkte en väg jag inte åkt innan (trodde jag). Men efter ett bra tag kom jag ut på stora vägen och då insåg jag att jag körde den vägen för att slippa poliskontroll sist gång jag var här, fast körde då andra hållet. 


Så fortsatte på stora vägen och har nu stannat till vid tesco. Njuter av ännu en islatte. Kanske hjälper mig att piggna till. Sen blir det att inhandla lite frukost innan jag åker tillbaka till barnhemmet. Då står dusch högst upp på schemat. Kanske ska köpa med en hårinpackning och unna mig det. Det kan mitt hår behövas. Känns som det slits rätts så bra i allt saltvatten. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0