12 dagar kvar....

Japp, rubriken talar för sig själv. 12 dagar kvar i Thailand för denna gång. Känslorna är så klart blandade.  Ska man behöva lämna barnen igen, hundarna, personalen... ja ni vet allt sånt. Och sen har jag ju haft det riktigt skönt på min lediga tid med, det ska vi ju inte sticka under stolen med. Men ja.... det är ju att lämna barnen som känns. Men... jag träffar dem ju i februari igen.  Så det känns skönt. 


Men.... samtidigt ska det bli skönt att få ta del av den svenska sommaren och ha tte veckor semester på hemmaplan med.  Spendera lite tid i stugan, umgås med familj och vänner. Så känslorna är lite blandade så klart. 

Idag börjar jag jobba klockan 15. Om 50 min alltså.  Hade tänkt att åka till stranden imorse. Men det tänkte inte solen. Så jag och Hanna tog en taxi till Central Festival. Hon åkte vidare och jag strosade vidare en stund innan det blev taxi tillbaka. Passade på att städa rummet. Moppade av golvet. Sen en skön kall dusch. Men nu tror jag att jag ska göra något solm jag varit dålig på här men som jag typ gör dagligen hemma.  Vila lite middag ;). 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0