En härlig dag i solen

Vilken härlig dag det blev idag. Vaknade av mig själv innan klockan 8 imorse. Hasade mig upp ur sängen och gick ner för att njuta av den bästa frukostbuffén hittils. 

Sen har jag legat vid poolen från 9.30 till 16.00 med avbrott för lunch. Så himla skönt. För det mesta sken solen. Ibland blev det molnigt och då var det nästan bara skönt. Fick avslutat ljudboken "Simone" av Denise Rudberg och påbörjade "Shantaram". Sov ibland, kollade folk och gottade mig i poolen. Ja ni hör ju själva.  


Sen mitt i allt fick jag något ryck. Så när jag kom upp på rummet bytte jag om till träningskläder och begav mig till gymmet tacka vet jag bra aircondition. Det gick faktiskt bra att träna pga den. Men haft långt uppehåll så det blev bara ett par kilometer på löpband och sedan lite armstyrka. 

Nu är klockan 20.30. Jag har nyss varit ute och ätit.  Samma restaurang som igår. Riktigt bra mat och väldigt trevlig personal. Lär nog dra med mamma dit i februari. 

Imorgon har jag bokat taxi tillbaka till kl 13. Checkar ut vid 12. Och så lunch. Börjar jobba 15. Har bara 5 arbetsdagar kvar nu. Sjukt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0