Tredje morgonpasset

Idag var det morgonpasset på schemat.  Klockan 7 började jag. Då var redan en del av barnen uppe. De andra kom upp strax efter. Det blev lite städning och lek. 

Sedan var det dags för barnen att måla fina teckningar till en av våra besökare nästa vecka.  Då får vi nämligen celebert besök i form av en känd engelsk rugbyspelare. Spännande. 


Sen var det dags för mig att sluta för dagen. Tog en dusch och packade lite snabbt. Beställde sedan taxi till Surin där jag nu är på samma hotell som jag och mamma ska åka till i februari. Och man garantera att vi ska trivas. Här finns ALLT. sitter just nu och njuter av ett glas vin i baren. Här finns både bar, restaurang, café och ett sushiställe om man gillar det. 

Planen imorgon är poolen. Hur stor och härlig som helst. Sen har de brunch här på hotellet, så den hade jag tänkt testa som lunch lite senare. Surin är rätt litet. Men här behöver jag ju knappt lämna hotellet.  Här finns olika matkvällar/eftermiddagar varje dag i veckan. Ja just det, det är även poolparty imorgon haha. Mamma, här nedanför kan du se vad vi kan äta 😉



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0