På väg tillbaka

Min förra vistelse i Thailand slutade väldigt hastigt när jag fick tråkiga besked hemifrån. Jag valde då att åka hem och vara med familjen. 


Idag är jag på väg tillbaka till Thailand. Jag bestämde mig redan när jag var där sist att jag faktiskt tänkte spendera några veckor av min semester på barnhemmet.  Ikväll lyfter planet! Jag är redo! Kommer som vanligt uppdatera här om vardagen nere på barnhemmet.  

Packningen känns som om den blir värre och värre för varje gång. Men nu är jag i alla fall klar med packningen. Om 10 timmar är jag på väg  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0