Här igen

Efter typ ett dygns resande var jag framme. Fick i alla fall sex timmars sömn på planen, så helt slutkörd var jag inte när jag landade. Men jag blev det strax efteråt, när det visade sig att väskan inte kom ända fram. Den kan tydligen t.o.m vara kvar i Göteborg. Jaja, vi får helt enkelt se när jag får den. 


När jag var incheckad och klar på hotellet begav jag mig till restaurangen mitt över för en sen middag. Men vad gott! Tog även en kvällspromenad i Kata. Eftersom det inte är högsäsong och regnperiod så trodde jag verkligen att det skulle vara helt tomt på folk.  Men verkligen inte. 

Nu är klockan efter 23 och mina ögon går i kors. Så nu tänker jag sova så att jag är redo för hotellfrukosten imorgon. Personalen har även lovat fint väder, så medan jag väntar på väskan tänker jag bättra på brännan lite. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0