Vätskebrist

Dagen blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig. Kände redan igår att jag kanske hade druckit för lite i värmen. Och imorse när jag vaknade kände jag migen otroligt seg. Tog ett tag att komma ur sängen.  Sen kom illamåendet som ett brev på posten. Hej vätskebrist. Så istället för att börja jobba kl 15 låg jag inne på rummet och hävde i mig vatten och vätskeersättning.  Klockan 18 gick jag ut från rummet och åt en ordentlig middag. Och nu mår jag helt ok och har arbetat sen middagen. Det kom en ordentlig skur så det är rätt så svalt och skönt nu med, vilket känns väldigt skönt.  


Men hur fint väder det än blir imorgon blir det ingen strand för mig innan jobbet. Kör på vätskeersättning även imorgon och en tur till Tesco med Sara och Linda. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0