Mulet och grått

Herregud. Klockan är 10 och jag ligger fortfarande i sängen. Hade ju ställt in mig på en förmiddag på stranden innan jobb. Men... när jag vaknade så regnade det. Har nog slutat nu, men inget strandväder. Så jag gick upp och fixade frukost och kaffe och kröp ner under täcket igen och kollade serier på plattan.  Och längre än så har jag inte kommit. Tror det får bli något avsnitt till. Sedan slänga i en maskin tvätt. Funderar på om jag kanske ska åka ner till Tesco för lunch innan jobbet sen. 


Fredag idag.  Barnens sista dag i skolan för denna veckan. Så ikväll får de vara uppe lite längre. Jag går in och tar Saras lektion idag med så idag blir det jobb 14.30-23 plus nattvakten på det. Imorgon börjar jag 7. Då är det städdag för barnen. Vilket inte alltid är så poppis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0