Moppen

Skriv inläggstext 

Här ser ni min följeslagare de kommande veckorna. Vi ska nog trivas ihop. 


Jobbar delad tur idag. Började klockan 6.00. Då var det att få upp alla barnen. Många trötta och sega barn på måndag morgon. Men tillslut kunde vi ge oss iväg till skolan.  För att alla ska få plats åker vi i två vändor och släpper av dem. Var totalt ösregn hela morgonen.  Så mina byxor kunde jag typ vrida ur. 

När jag kom tillbaka från att ha släppt av de på skolan åt jag lite frukost för att sedan städa på området.  Hann även planera lite lektioner jag ska ha imorgon. 

Gick av 10.30 och då åkte jag med Anki ner till Nai yang för lite lunch och hämta min moppe. 

Nu är klockan 14 och jag ska strax bege mig till ena skolan med Linda. Vi har varsin lektion. Sen är det läxläsning på barnhemmet och sedan slutar jag kl 18. Så efter middagen tänker jag ta en ordentlig dusch (andra för idag, sjukt fuktigt). Sen blir det nog film.  Sov 3 timmar i natt.  Suck.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0