Dags för jobb igen!

Idag var det dags att åka tillbaka till barnhemmet igen efter att ha spenderat några nätter i Kamala.  


Så klockan 13 ungefär var jag tillbaka. Skulle egentligen ha börjat kl 15, men Sara mår inget vidare alls så jag började lite tidigare och tog hennes lektion. Gör samma sak imorgon. Idag hade jag lektion med 8 åringarna på Wat Muang Mai-skolan. Där går de flesta av våra barn. 

Idag har det varit fruktansvärt varmt och fuktigt. Spelar liksom ingen roll hur mycket man duschar. Man känner sig liksom aldrig fräsch.  Känner att det sista jag vill i denna värmen är att bli sjuk. Men ett barn spydde rätt rejält ikväll så jag hoppas verkligen inte det är magsjuka som satt igång. 


Imorgon tänkte jag gå upp i någorlunda tid så att jag hinner spendera några timmar på stranden innan jobbet kallar. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0