Bad och bus

Vilken härlig dag på barnhemmet. Kom hit vid 14-tiden och då åkte vi raka vägen ner till Nai Yang för att bada med barnen. Det behövdes då det varit 32 grader idag. 

Sedan har det varit full lek hela kvällen. Idag var tanken att de skulle i säng klockan 21 för imorgon ska de upp 06.00 eftersom det är Childrens day. Vi ska till något hotell för massa lekar.... tror vi. 7.30 åker vi från barnhemmet. Jag jobbar 11-19 men åker med på morgonen. Kul när det händer något annorlunda. 


Men nu är klockan 23.20 och de sista barnen har somnat. Ikväll var det inte lätt att lägga dem. Men de har lovat att vara pigga imorgon när Sara väcker dem. Vi får väl se... haha. Nu ska i alla fall jag med sova. God natt från Thailand. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0