Nu är det dags!

Nu är julen över för i år. Och jag kan börja förbereda mig ordentligt för resan. På torsdag lyftet planet. Packningskaoset råder som vanligt när jag ska iväg någonstans. Fast för en gång skull tror jag att jag har någorlunda koll. 
 
Landar i Thailand på kvällen den 30e december. Och då har jag ju faktiskt 10 dagars semester innan jag ska befinna mig på barnhemmet. De första tre nätterna har jag bokat i Nai yang. Tänker ju nämligen fira nyår på barnhemmet.  Gissar på att det blir massa roliga lekar. Ett nyår jag sent ska glömma. 
 
Tänker se till att uppdatera ofta här under resan. Så håll utkik. Nästa gång jag uppdaterar här är jag faktiskt i Thailand. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0