Sista kvällspasset är gjort!

Idag har jag arbetat mitt absolut sista kvällspass här på barnhemmet. Känns konstigt. Om några timmar har jag även min absolut sista nightwatch. Så imorgon och på söndag jobbar jag morgonpassen, sedan är det verkligen över. På måndag morgon åker jag från barnhemmet klockan fem och där börjar resan hem mot sverige, mot mina nära och kära som jag verkligen saknar sjukt mycket just nu. Men innan det ska jag ta tillvara på dessa två sista dagar lite extra mycket. Krama barnen lite extra mycket!
 
Idag innan jobbet tog jag moppen ner till Nai yang för att äta frukost tillsammans med Lovisa och hennes kusin. Sedan blev det lite strandhäng där regnet och solen avlöste varandra med jämna mellanrum. När klockan blev 13 och jag behövde åka hem mot barnhemmet igen sa vi hejdå. Denna gång sa vi hejdå för en lång tid framöver då Lovisa just nu sitter på planet till Stockholm. Men planen är att ses i sommar!
 
 
Idag när regnet öste ner passade jag och denna sötnosen på att ta lite ego-bilder. Hur söt får man vara? Och då syftar jag inte på mig själv utan lillkillen såklart.
 
 
Nu tänker jag försvinna in i Camilla Läckbergs värld innan det är dags för nightwatchen.
 
 
 


Kommentarer
Sofia

Haha, du är ju också jättesöt! :) Nu är det verkligen sista rycket vännen! Ska bli skönt att få hem dig på svensk mark, även om det nog dröjer några veckor innan vi ses så är det skönt att veta att man har dig hemma. :) Njut det sista nu! Stor puss och kram! <3

2014-05-03 @ 21:02:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0