Hem till sverige

Ja, då sitter man här på rummet, färdigpackat och klar. Klockan närmar sig halv nio här på kvällen. Klockan fem imorgon bitti blir jag upphämtad av taxi. Så nu är det inte många timmar kvar innan jag lämnar barnhemmet och Thailand. Hela denna dagen har verkligen bara sprungit iväg. Jag fattar inte vad som hände egentligen. Men nu har jag sagt hejdå till Sussi och Hans, jag har sagt hejdå till Ponn i köket och snart ska jag gå ut och krama alla barnen hejdå med. Dessa fina barn. När jag gjort det ska jag skypa med mamma tänkte jag, kolla igenom packningen en sista gång och sedan försöka sova några timmar i alla fall. Tror inte jag kommer förstå att jag lämnar barnhemmet förrän jag sitter på flyget hem. Jag återkommer när jag är i sverige med lite mer bilder och så.:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0