2 veckor sedan...

Idag är det exakt två veckor sedan jag gjorde min sista dag som volontär på Barnhem Muang mai. Jag har inte riktigt varit hemma i två veckor än. På tisdag är det två veckor sedan jag landade här i sverige.
 
Det har varit härligt att vara hemma hos sina nära och kära. Jag har njutit varenda dag, och jag uppskattar det jag har här hemma. Dagarna har gått i ett. Jag har träffat familj och vänner i stort sett varje dag. Jag har arbetat en vecka nu och älskar att vara tillbaka på jobbet.
 
Men självklart så saknar jag barnen och barnhemmet otroligt mycket. Igår fick jag en riktig stor längta-tillbaka-känsla som var så stark att jag hade kunnat sätta mig på flyget för att få krama alla barn. Barnen kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag ångrar inte min resa till Thailand.
 
Inom några dagar ska jag försöka få upp lite bilder som ett avslut på denna blogg. Har hur mycket bilder som helst som jag måste gå igenom. Men helt ärligt, så kan jag säga att jag knappt kollat på bilderna från Thailand, för så fort jag ser bilder på barnen börjar ögonen tåras av längtan! Tror det fortfarande är för nära inpå. Jag får ge det en vecka till eller två. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0