Tillbaka i Thailand.

Borta bra, men hemma bäst som man brukar säga. Jag är väl inte världens piggaste. Åkte från hotellet i Kuala Lumpur 03.30 inatt/imorses och landade här i Thailand kl 07.05 ran tid här. Men allt har flyttit på fint och jag kom igenom alla kontrollerna fortare än jag någonsin gjort. Skönt att slippa bli stående där när man är trött och seg.
 
Nu ska jag vila mig lite och sedan funderar jag på att åka till stranden. Kan lika gärna vara slö där iställer för här hemma. Börjar jobba klockan 14 idag. Lär kännas att jobba till23 och sedan nattvakten på det... Bit ihop nu Jenny!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0