Snart sommarlov för barnen

Som vanligt så krånglar det att ladda upp bilder på bloggen, men gör ett nytt försök imorgon. Väntar därför med tills imorgon med att berätta om min, Marias och Gabbis utflykt till Freedom Beach & patong, så håll ut! 
 
Idag startade jag dagen med att åka ner till Nai yang och spenderade några timmar på stranden. Sedan har jag jobbat 13-22. Rätt lugn dag. Barnen kom hem tidigt. De har slutprov i skolorna just nu och snart har de sommarlov. Skönt för dem!
 
Nu är klockan 23.30 här, jag ska sova. Imorgon ska jag och Maria till gymmet innan vi börjar jobba. Skriver mer imorgon! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0