Lite krasslig

Blev inget jobb för min del idag. Jag har inte mått så bra inatt och nu under morgonen. Antagligen vätskebrist. Men efter en resorb och lite vatten känns det lite bättre, men det känns som ett bra val att inte jobba idag. Har faktiskt tyckt jag varit väldigt duktig på det här med vattendrickandet, men nu blir dagarna varmare och det innebär att kroppen behöver mer vatten, så det gäller nog att få i sig ännu mer än vad jag får. Men som det känns nu så går det som sagt åt rätt håll och jag tror att det kommer gå bra att jobba imorgon igen. Så idag blir det en dag i sängen. Tänker kolla lite mer av serien "Bron" och tänkte även kolla på filmen "Mig äger ingen" för att få tiden att gå lite. Igår däremot så tog jag, Lovisa och Maria taxi till Phuket town när jag slutade jobba kl 19. Det var dags för ännu ett besök på Nightmarket. Köpte lite smått och gott. Solglasögon, flipflop, ännu en bikini och mammas buddhastatyer:) Idag är det sista dagen i mars, och imorgon går vi in i april, vilket man nästan kan säga är min sista månad här, eftersom jag bara jobbar 4 dagar in i maj. Tiden går snabbt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0