En härlig promenad

Har nyss pratat med mamma via Skype. Skönt att höra att allt är bra där hemma med och att lillebror sköter om lägenheten bra.
 
Har haft en riktigt härlig dag idag. Började inte jobba förrän klockan 14 idag, så åkte till stranden imorse och gottade mig hela förmiddagen. Lunch på stranden innan jag begav mig tillbaka till barnhemmet för att jobba. Men hann knappt hit innan jag åkte iväg med Hans och alla barnen, samt två av hundarna på en promenadutflykt, Himla lyckad tur. Här kan man se sånt man inte ser hemma på sina promenader. Sköldpaddor tillexempel. Två små söta sköldpaddor fick vi se.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu jobbar jag två kvällar till, lär väl kanske inte bli så mycket uppdatering här då. Men sedan är jag ledig onsdag och torsdag. Även Maria kommer ha dessa dagar ledigt så vi bestämde att hitta på något tillsammans dessa två dagar. På onsdag ska vi ta oss till Big Buddha och några tempel. Känns som man ska passa på att titta på lite sånt när man är här. Och torsdag tänkte vi åka till Patong och shoppa lite.
 
Hoppas ni har det gott där hemma!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Yvonne Ronnede

Hej Jennii! Nu har jag äntligen kommit ihåg din bloggadress så jag har kunnat läsa vad du skrivit. Du ser ut att ha det kanonbra, kommer nog att bli svårt att åka hem! men som du såg på facebook idag så roar vi oss (dvs.Lotta o Emmelie)så gott vi kan. En ovanligt bra o rolig studiedag. Sköt om dig.kramar Yvonne

2014-01-20 @ 18:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0