bowling

Måste bara säga att jag är nöjd över mig själv som uppdaterat bloggen så mycket som jag faktiskt gjort denna tid sen jag kom hit. Dels gör jag det för att ni ska kunna följa min vistelse på världens bästa barnhem. Men jag vill även skriva för min egen skull så att jag ska kunna minnas tillbaka på denna vistelse.
 
Idag var det ännu en dag med jobb. 10-19. Men denna dagen har bara sprungit iväg. I förmiddags var de flesta barnen i skolan, varför vet jag inte riktigt varför. Jag har börjat inse att man inte alltid hänger med i svängarna här i detta land. Har hört från fler volontärer att man får liksom bara hänga med i det som sker.
 
I eftermiddags åkte alla barn, volontärer och thaipersonalen iväg till en bowlinghall för att bowla. Så roligt att alla som även var lediga åkte med. Så det blev en himla trevlig eftermiddag som uppskattades av barnen. Vet inte vilka som var tröttast när vi kom tillbaka. Vi eller barnen....g
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0