Dagarna löper på

Dagarna löper på i snabb fart. Idag är det onsdag och på lördag morgon landar mamma och Malin i Thailand. Det ser jag fram emot. Har bytt några pass så jag kommer ha någorlunda bra schema när de kommer.
 
Annars har det faktiskt inte alls hänt speciellt mycket de senaste dagarna... Har jobbat och jobbar idag igen. Börjar kl 12. Innan jobbet tänkte jag mest slappa. Men först ville jag lämna ett litet inlägg här på bloggen.
 
Imorgon är jag ledig. Då tänkte jag ta mig till Banana Island och kolla in den stranden som tydligen ska vara väldigt fin.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0