Sött halsband som hjälp

Nästan dagligen har jag på mig halsbandet på bilden nedanför. I samband med att man köper halsbandet skänker man pengar till barnhemmet i Muang mai. Jag har på mig det dels som ett litet bevis på att jag skänkt pengar till ett bra nändamål, men även som en liten påminnelse om vart jag ska resa... 
 
Är man sugen på att vilja hjälpa barnhemmet på något sätt, eller bara vill veta mer om det, kan man surfa in på www.happychild.se
 
Riktigt roligt att det var så många som besökte bloggen igår. När jag väl har lämnat sverige i Januari hoppas jag att ni kommer kommentera flitigt med!
 
 
 
 


Kommentarer
Katarina

Vilket fint halsband!!

Svar: Visst är de söta. Finns även som armband.
My life as a volunteer

2013-10-20 @ 19:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0