En fin gåva

Började denna dag med ett tandläkarbesök. Dels för egen del, men även för att hämta lite saker. När jag berättade om min thailandsresa för min tandläkare och hennes sköterska blev de genast intresserade och ville skicka med en "liten" gåva ner till barnen på barnhemmet. Sagt och gjort. Efter deras samtal med bland annat colgate så anländer massor av tandborstarn och tandkräm till barnhemmet med mig i januari (en del får nog åka med mamma och syster i februari när de kommer på besök). TACK!
 
 
 
 
 
Resan närmar sig med stormsteg. Ni hänger väl med hoppas jag:)


Kommentarer
Lisa

Vad fint av dom! :)

Svar: Ja verkligen:)
My life as a volunteer

2013-12-11 @ 21:53:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My life as a volunteer

Följ med mig på min resa till Thailand. I Januari 2014 åker jag till ett barnhem som ligger på Phuket. Där kommer jag arbeta som volontär i 16 veckor. Tanken om detta har funnits i flera år. Nu äntligen blir den sann!

RSS 2.0